Need for Speed World car list - update #3

In de afgelopen tijd zijn er 11 nieuwe auto's toegevoegd aan Need for Speed World. We hebben de elf auto's voor je op een rijtje gezet.

  • 1967 Cheverolet Camaro
  • Nissan GT-R SpecV R35
  • Ford Focus RS
  • Mercedes-Benz McLaren SLR 722 Cop Edition
  • BMW M3 E30 Sport Evolution
  • Audi R8 Coupé 5.2 FSI quattro
  • Chevrolet Corvette Z06 - Cross edition
  • 1969 Ford Mustang Boss 302
  • Volkswagen Golf GTI MK1
  • Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
  • Nissan Skyline GTR R32

Labels car list, car list update, World
« Ouder nieuwsNieuwer nieuws »
Reacties
Door GermanCarsFTW, zo 27 nov 2011 - 00:39
Laat me raden... Allemaal alleen maar met dat domme speedboost te krijgen en na 2 maanden voor 500,000 in game cash. Dit spel is zo verloederd nu ze voor alle vette bodykits boost vragen. Als je een mooie collectie wil ben je zo even 50 euro kwijt! Nee, geef mij maar The Run of Hot pursuit op de ps3. En als het dan toch op de pc moet: Hot Pursuit 2, MostWanted, Carbon, Underground 2 en Porsche Unleashed. Stuk voor stuk betere spellen als dit. Ik ga hier geen tijd meer in steken.
Laat me raden... Allemaal alleen maar met dat domme speedboost te krijgen en na 2 maanden voor 500,000 in game cash. Dit spel is zo verloederd nu ze voor alle vette bodykits boost vragen. Als je een mooie collectie wil ben je zo even 50 euro kwijt! Nee, geef mij maar The Run of Hot pursuit op de ps3. En als het dan toch op de pc moet: Hot Pursuit 2, MostWanted, Carbon, Underground 2 en Porsche Unleashed. Stuk voor stuk betere spellen als dit. Ik ga hier geen tijd meer in steken.
Door GermanCarsFTW, zo 27 nov 2011 - 00:43
Als ze nou eens 60 euro vragen om je Free to Play account te upgraden naar bijv. een premium account waarbij je alles gewoon met in game cash kunt kopen tegen NORMALE prijzen, dan ga ik dit spel weer overwegen. Bij EA is 'free to play' eigenlijk gewoon 'pay to win'. Tenzij je zieke skills hebt.
Als ze nou eens 60 euro vragen om je Free to Play account te upgraden naar bijv. een premium account waarbij je alles gewoon met in game cash kunt kopen tegen NORMALE prijzen, dan ga ik dit spel weer overwegen. Bij EA is 'free to play' eigenlijk gewoon 'pay to win'. Tenzij je zieke skills hebt.
Door LeGenD3ry, zo 27 nov 2011 - 07:03
nou, het spelen van de game is ook gratis
daarom heet het ook "free to play"
alles erom heen moet je alleen betalen
nou, het spelen van de game is ook gratis daarom heet het ook "free to play" alles erom heen moet je alleen betalen
Door Needforspeedracer, zo 27 nov 2011 - 10:52
Ik heb Carbon op pc en zal even oppassen, want bij mij werkt die game niet, want ik heb geen grote grafische kaart. Ps. Ik heb even een nieuw accont gemaakt, in plaats van erikdekoning
Quote: GermanCarsFTW
Als ze nou eens 60 euro vragen om je Free to Play account te upgraden naar bijv. een premium account waarbij je alles gewoon met in game cash kunt kopen tegen NORMALE prijzen, dan ga ik dit spel weer overwegen. Bij EA is 'free to play' eigenlijk gewoon 'pay to win'. Tenzij je zieke skills hebt.
Ik heb Carbon op pc en zal even oppassen, want bij mij werkt die game niet, want ik heb geen grote grafische kaart. Ps. Ik heb even een nieuw accont gemaakt, in plaats van erikdekoning[quote=GermanCarsFTW]Als ze nou eens 60 euro vragen om je Free to Play account te upgraden naar bijv. een premium account waarbij je alles gewoon met in game cash kunt kopen tegen NORMALE prijzen, dan ga ik dit spel weer overwegen. Bij EA is 'free to play' eigenlijk gewoon 'pay to win'. Tenzij je zieke skills hebt.[/quote]
Door Needforspeedracer, zo 27 nov 2011 - 10:58
Toch goed dat ze het spel levendig houden, met de nieuwe auto's erbij zetten. In andere games komen er niet nieuwe auto's bij, maar bij World laten ze nieuwe auto's erbij zetten. En zeg nou zelf toch best mooie wagentjes, alleen jammer dat alles zo veel boots kost! :D
Toch goed dat ze het spel levendig houden, met de nieuwe auto's erbij zetten. In andere games komen er niet nieuwe auto's bij, maar bij World laten ze nieuwe auto's erbij zetten. En zeg nou zelf toch best mooie wagentjes, alleen jammer dat alles zo veel boots kost! :D
Door Jezza12, zo 27 nov 2011 - 11:00
Quote: GermanCarsFTW
Laat me raden... Allemaal alleen maar met dat domme speedboost te krijgen en na 2 maanden voor 500,000 in game cash. Dit spel is zo verloederd nu ze voor alle vette bodykits boost vragen. Als je een mooie collectie wil ben je zo even 50 euro kwijt! Nee, geef mij maar The Run of Hot pursuit op de ps3. En als het dan toch op de pc moet: Hot Pursuit 2, MostWanted, Carbon, Underground 2 en Porsche Unleashed. Stuk voor stuk betere spellen als dit. Ik ga hier geen tijd meer in steken.


Ben het helemaal met je eens. Het meest domme is nog dat het een gratis spel genoemd wordt door velen. Ik denk dat als je echt ver wil komen met het spet geld kwijt bent waarmee je normaal 2 spellen kon kopen. Gewoon een belachelijk spel. Breng dan gewoon underground 3 uit en laat ons er 60 euro voor betalen.
[quote=GermanCarsFTW]Laat me raden... Allemaal alleen maar met dat domme speedboost te krijgen en na 2 maanden voor 500,000 in game cash. Dit spel is zo verloederd nu ze voor alle vette bodykits boost vragen. Als je een mooie collectie wil ben je zo even 50 euro kwijt! Nee, geef mij maar The Run of Hot pursuit op de ps3. En als het dan toch op de pc moet: Hot Pursuit 2, MostWanted, Carbon, Underground 2 en Porsche Unleashed. Stuk voor stuk betere spellen als dit. Ik ga hier geen tijd meer in steken.[/quote] Ben het helemaal met je eens. Het meest domme is nog dat het een gratis spel genoemd wordt door velen. Ik denk dat als je echt ver wil komen met het spet geld kwijt bent waarmee je normaal 2 spellen kon kopen. Gewoon een belachelijk spel. Breng dan gewoon underground 3 uit en laat ons er 60 euro voor betalen.
Door Needforspeedracer, zo 27 nov 2011 - 11:03
Het valt toch best mee, misschien moet iedereen gewoon wat meer sparen! Ik heb zelf heel lang gespaard en nu heb ik hele mooie wagens. Alleen vind ik het erg jammer dat het ook boots kost om meer dan 3 auto's te hebben, dat zou van mij part ergt gratis moeten zijn. Maar aan de andere kant daar bouwen zij hun winst op.
Quote: Jezza12
Quote: GermanCarsFTW
Laat me raden... Allemaal alleen maar met dat domme speedboost te krijgen en na 2 maanden voor 500,000 in game cash. Dit spel is zo verloederd nu ze voor alle vette bodykits boost vragen. Als je een mooie collectie wil ben je zo even 50 euro kwijt! Nee, geef mij maar The Run of Hot pursuit op de ps3. En als het dan toch op de pc moet: Hot Pursuit 2, MostWanted, Carbon, Underground 2 en Porsche Unleashed. Stuk voor stuk betere spellen als dit. Ik ga hier geen tijd meer in steken.
Ben het helemaal met je eens. Het meest domme is nog dat het een gratis spel genoemd wordt door velen. Ik denk dat als je echt ver wil komen met het spet geld kwijt bent waarmee je normaal 2 spellen kon kopen. Gewoon een belachelijk spel. Breng dan gewoon underground 3 uit en laat ons er 60 euro voor betalen.
Het valt toch best mee, misschien moet iedereen gewoon wat meer sparen! Ik heb zelf heel lang gespaard en nu heb ik hele mooie wagens. Alleen vind ik het erg jammer dat het ook boots kost om meer dan 3 auto's te hebben, dat zou van mij part ergt gratis moeten zijn. Maar aan de andere kant daar bouwen zij hun winst op.[quote=Jezza12][quote=GermanCarsFTW]Laat me raden... Allemaal alleen maar met dat domme speedboost te krijgen en na 2 maanden voor 500,000 in game cash. Dit spel is zo verloederd nu ze voor alle vette bodykits boost vragen. Als je een mooie collectie wil ben je zo even 50 euro kwijt! Nee, geef mij maar The Run of Hot pursuit op de ps3. En als het dan toch op de pc moet: Hot Pursuit 2, MostWanted, Carbon, Underground 2 en Porsche Unleashed. Stuk voor stuk betere spellen als dit. Ik ga hier geen tijd meer in steken.[/quote] Ben het helemaal met je eens. Het meest domme is nog dat het een gratis spel genoemd wordt door velen. Ik denk dat als je echt ver wil komen met het spet geld kwijt bent waarmee je normaal 2 spellen kon kopen. Gewoon een belachelijk spel. Breng dan gewoon underground 3 uit en laat ons er 60 euro voor betalen.[/quote]
Door GermanCarsFTW, zo 27 nov 2011 - 11:46
Quote: Needforspeedracer
Het valt toch best mee, misschien moet iedereen gewoon wat meer sparen! Ik heb zelf heel lang gespaard en nu heb ik hele mooie wagens. Alleen vind ik het erg jammer dat het ook boots kost om meer dan 3 auto's te hebben, dat zou van mij part ergt gratis moeten zijn. Maar aan de andere kant daar bouwen zij hun winst op.
Quote: Jezza12
Quote: GermanCarsFTW
Laat me raden... Allemaal alleen maar met dat domme speedboost te krijgen en na 2 maanden voor 500,000 in game cash. Dit spel is zo verloederd nu ze voor alle vette bodykits boost vragen. Als je een mooie collectie wil ben je zo even 50 euro kwijt! Nee, geef mij maar The Run of Hot pursuit op de ps3. En als het dan toch op de pc moet: Hot Pursuit 2, MostWanted, Carbon, Underground 2 en Porsche Unleashed. Stuk voor stuk betere spellen als dit. Ik ga hier geen tijd meer in steken.
Ben het helemaal met je eens. Het meest domme is nog dat het een gratis spel genoemd wordt door velen. Ik denk dat als je echt ver wil komen met het spet geld kwijt bent waarmee je normaal 2 spellen kon kopen. Gewoon een belachelijk spel. Breng dan gewoon underground 3 uit en laat ons er 60 euro voor betalen.


Natuurlijk is het voor EA een grote bron van inkomsten, net als battlefield play4free en -heroes. Stuk voor stuk games waarbij je voor goede spullen geld moet betalen. Natuurlijk is het een slim en doordacht businessmodel, omdat ze weten dat als ze maar gewoon alle vette en goede spullen geld laten kosten, de meeste mensen wel gek genoeg zijn om daar hun halve maandsalaris te gaan investeren (Amerika anyone?). Ik meende ergens ook gehoord te hebben dat als mensen met z'n allen voor 8 miljoen aan spullen kopen ze de ontwikkelingskosten er al uit hebben. Maar EA moet gewoon een voorbeeld nemen aan Steam met Team Fortress 2, als je met dat spel 1 wapen koopt (maakt niet uit welke) wordt je account automatisch geupgradet naar een premium account, waarmee je alles gewoon in game kunt verdienen. Dit hadden ze gedaan nadat ze met dit spel al dikke winst hadden gemaakt en dat dat dus niet meer zo belangrijk was. EA zou dit ook moeten doen, daar maak je meer vrienden mee en dan gaan meer mensen waarschijnlijk ook iets kopen. En ik ben het eens met @Jezza12, ze moeten gewoon underground 3 uitbrengen. The Run was toch een achteruitgang op Hot Pursuit (het is nog wel een leuk spel maar toch minder als HP). Criterion Games, doe jezelf alsjeblieft eer aan en hou de reputatie van NFS games hoog!
[quote=Needforspeedracer]Het valt toch best mee, misschien moet iedereen gewoon wat meer sparen! Ik heb zelf heel lang gespaard en nu heb ik hele mooie wagens. Alleen vind ik het erg jammer dat het ook boots kost om meer dan 3 auto's te hebben, dat zou van mij part ergt gratis moeten zijn. Maar aan de andere kant daar bouwen zij hun winst op.[quote=Jezza12][quote=GermanCarsFTW]Laat me raden... Allemaal alleen maar met dat domme speedboost te krijgen en na 2 maanden voor 500,000 in game cash. Dit spel is zo verloederd nu ze voor alle vette bodykits boost vragen. Als je een mooie collectie wil ben je zo even 50 euro kwijt! Nee, geef mij maar The Run of Hot pursuit op de ps3. En als het dan toch op de pc moet: Hot Pursuit 2, MostWanted, Carbon, Underground 2 en Porsche Unleashed. Stuk voor stuk betere spellen als dit. Ik ga hier geen tijd meer in steken.[/quote] Ben het helemaal met je eens. Het meest domme is nog dat het een gratis spel genoemd wordt door velen. Ik denk dat als je echt ver wil komen met het spet geld kwijt bent waarmee je normaal 2 spellen kon kopen. Gewoon een belachelijk spel. Breng dan gewoon underground 3 uit en laat ons er 60 euro voor betalen.[/quote][/quote] Natuurlijk is het voor EA een grote bron van inkomsten, net als battlefield play4free en -heroes. Stuk voor stuk games waarbij je voor goede spullen geld moet betalen. Natuurlijk is het een slim en doordacht businessmodel, omdat ze weten dat als ze maar gewoon alle vette en goede spullen geld laten kosten, de meeste mensen wel gek genoeg zijn om daar hun halve maandsalaris te gaan investeren (Amerika anyone?). Ik meende ergens ook gehoord te hebben dat als mensen met z'n allen voor 8 miljoen aan spullen kopen ze de ontwikkelingskosten er al uit hebben. Maar EA moet gewoon een voorbeeld nemen aan Steam met Team Fortress 2, als je met dat spel 1 wapen koopt (maakt niet uit welke) wordt je account automatisch geupgradet naar een premium account, waarmee je alles gewoon in game kunt verdienen. Dit hadden ze gedaan nadat ze met dit spel al dikke winst hadden gemaakt en dat dat dus niet meer zo belangrijk was. EA zou dit ook moeten doen, daar maak je meer vrienden mee en dan gaan meer mensen waarschijnlijk ook iets kopen. En ik ben het eens met @Jezza12, ze moeten gewoon underground 3 uitbrengen. The Run was toch een achteruitgang op Hot Pursuit (het is nog wel een leuk spel maar toch minder als HP). Criterion Games, doe jezelf alsjeblieft eer aan en hou de reputatie van NFS games hoog!
Door Needforspeedracer, zo 27 nov 2011 - 11:55
Ja mij maakt het niet echt uit welke game ze gaan uitbrengen. Als ze maar eens een game maken met alle oude auto's uit alle games en er nog nieuwe bij maken ook, zou het een tof spel zijn. Waarom zou in de enne game nou andere auto's zitten dan de andere? Kunnen ze beter een keer een game maken met 500 auto's, en die dan de Need for Speed proCars noemen ofzo. :D
Quote: GermanCarsFTW
Quote: Needforspeedracer
Het valt toch best mee, misschien moet iedereen gewoon wat meer sparen! Ik heb zelf heel lang gespaard en nu heb ik hele mooie wagens. Alleen vind ik het erg jammer dat het ook boots kost om meer dan 3 auto's te hebben, dat zou van mij part ergt gratis moeten zijn. Maar aan de andere kant daar bouwen zij hun winst op.
Quote: Jezza12
[quote=GermanCarsFTW]Laat me raden... Allemaal alleen maar met dat domme speedboost te krijgen en na 2 maanden voor 500,000 in game cash. Dit spel is zo verloederd nu ze voor alle vette bodykits boost vragen. Als je een mooie collectie wil ben je zo even 50 euro kwijt! Nee, geef mij maar The Run of Hot pursuit op de ps3. En als het dan toch op de pc moet: Hot Pursuit 2, MostWanted, Carbon, Underground 2 en Porsche Unleashed. Stuk voor stuk betere spellen als dit. Ik ga hier geen tijd meer in steken.
Ben het helemaal met je eens. Het meest domme is nog dat het een gratis spel genoemd wordt door velen. Ik denk dat als je echt ver wil komen met het spet geld kwijt bent waarmee je normaal 2 spellen kon kopen. Gewoon een belachelijk spel. Breng dan gewoon underground 3 uit en laat ons er 60 euro voor betalen.
Natuurlijk is het voor EA een grote bron van inkomsten, net als battlefield play4free en -heroes. Stuk voor stuk games waarbij je voor goede spullen geld moet betalen. Natuurlijk is het een slim en doordacht businessmodel, omdat ze weten dat als ze maar gewoon alle vette en goede spullen geld laten kosten, de meeste mensen wel gek genoeg zijn om daar hun halve maandsalaris te gaan investeren (Amerika anyone?). Ik meende ergens ook gehoord te hebben dat als mensen met z'n allen voor 8 miljoen aan spullen kopen ze de ontwikkelingskosten er al uit hebben. Maar EA moet gewoon een voorbeeld nemen aan Steam met Team Fortress 2, als je met dat spel 1 wapen koopt (maakt niet uit welke) wordt je account automatisch geupgradet naar een premium account, waarmee je alles gewoon in game kunt verdienen. Dit hadden ze gedaan nadat ze met dit spel al dikke winst hadden gemaakt en dat dat dus niet meer zo belangrijk was. EA zou dit ook moeten doen, daar maak je meer vrienden mee en dan gaan meer mensen waarschijnlijk ook iets kopen. En ik ben het eens met @Jezza12, ze moeten gewoon underground 3 uitbrengen. The Run was toch een achteruitgang op Hot Pursuit (het is nog wel een leuk spel maar toch minder als HP). Criterion Games, doe jezelf alsjeblieft eer aan en hou de reputatie van NFS games hoog! [/quote]
Ja mij maakt het niet echt uit welke game ze gaan uitbrengen. Als ze maar eens een game maken met alle oude auto's uit alle games en er nog nieuwe bij maken ook, zou het een tof spel zijn. Waarom zou in de enne game nou andere auto's zitten dan de andere? Kunnen ze beter een keer een game maken met 500 auto's, en die dan de Need for Speed proCars noemen ofzo. :D [quote=GermanCarsFTW][quote=Needforspeedracer]Het valt toch best mee, misschien moet iedereen gewoon wat meer sparen! Ik heb zelf heel lang gespaard en nu heb ik hele mooie wagens. Alleen vind ik het erg jammer dat het ook boots kost om meer dan 3 auto's te hebben, dat zou van mij part ergt gratis moeten zijn. Maar aan de andere kant daar bouwen zij hun winst op.[quote=Jezza12][quote=GermanCarsFTW]Laat me raden... Allemaal alleen maar met dat domme speedboost te krijgen en na 2 maanden voor 500,000 in game cash. Dit spel is zo verloederd nu ze voor alle vette bodykits boost vragen. Als je een mooie collectie wil ben je zo even 50 euro kwijt! Nee, geef mij maar The Run of Hot pursuit op de ps3. En als het dan toch op de pc moet: Hot Pursuit 2, MostWanted, Carbon, Underground 2 en Porsche Unleashed. Stuk voor stuk betere spellen als dit. Ik ga hier geen tijd meer in steken.[/quote] Ben het helemaal met je eens. Het meest domme is nog dat het een gratis spel genoemd wordt door velen. Ik denk dat als je echt ver wil komen met het spet geld kwijt bent waarmee je normaal 2 spellen kon kopen. Gewoon een belachelijk spel. Breng dan gewoon underground 3 uit en laat ons er 60 euro voor betalen.[/quote][/quote] Natuurlijk is het voor EA een grote bron van inkomsten, net als battlefield play4free en -heroes. Stuk voor stuk games waarbij je voor goede spullen geld moet betalen. Natuurlijk is het een slim en doordacht businessmodel, omdat ze weten dat als ze maar gewoon alle vette en goede spullen geld laten kosten, de meeste mensen wel gek genoeg zijn om daar hun halve maandsalaris te gaan investeren (Amerika anyone?). Ik meende ergens ook gehoord te hebben dat als mensen met z'n allen voor 8 miljoen aan spullen kopen ze de ontwikkelingskosten er al uit hebben. Maar EA moet gewoon een voorbeeld nemen aan Steam met Team Fortress 2, als je met dat spel 1 wapen koopt (maakt niet uit welke) wordt je account automatisch geupgradet naar een premium account, waarmee je alles gewoon in game kunt verdienen. Dit hadden ze gedaan nadat ze met dit spel al dikke winst hadden gemaakt en dat dat dus niet meer zo belangrijk was. EA zou dit ook moeten doen, daar maak je meer vrienden mee en dan gaan meer mensen waarschijnlijk ook iets kopen. En ik ben het eens met @Jezza12, ze moeten gewoon underground 3 uitbrengen. The Run was toch een achteruitgang op Hot Pursuit (het is nog wel een leuk spel maar toch minder als HP). Criterion Games, doe jezelf alsjeblieft eer aan en hou de reputatie van NFS games hoog! [/quote]
Door Needforspeedracer, zo 27 nov 2011 - 11:58
Maar nog even om op NFS World terug te komen, ik hoop dat het zo door gaat steeds meer en nieuwere auto's!:D En als er dan ook wat auto's minder boots gaan kosten zou dat echt tof zijn. Ik zit nu al heel lang te wachten tot de wegenvrij gegeven worden, en dat we er snel op kunnen (rijden) scheuren!:D :D :D
Maar nog even om op NFS World terug te komen, ik hoop dat het zo door gaat steeds meer en nieuwere auto's!:D En als er dan ook wat auto's minder boots gaan kosten zou dat echt tof zijn. Ik zit nu al heel lang te wachten tot de wegenvrij gegeven worden, en dat we er snel op kunnen (rijden) scheuren!:D :D :D
Door Needforspeedracer, zo 27 nov 2011 - 12:09
Eigelijk zouden we dan allemaal auto's moeten mogen inbrengen, en dat er dat uiteindelijk allemaal verschillende auto's in zitten die we zelf hebben gekozen!
Eigelijk zouden we dan allemaal auto's moeten mogen inbrengen, en dat er dat uiteindelijk allemaal verschillende auto's in zitten die we zelf hebben gekozen!
Door GermanCarsFTW, zo 27 nov 2011 - 12:37
Quote: Needforspeedracer
Eigelijk zouden we dan allemaal auto's moeten mogen inbrengen, en dat er dat uiteindelijk allemaal verschillende auto's in zitten die we zelf hebben gekozen!

Quote: Needforspeedracer
Maar nog even om op NFS World terug te komen, ik hoop dat het zo door gaat steeds meer en nieuwere auto's!:D En als er dan ook wat auto's minder boots gaan kosten zou dat echt tof zijn. Ik zit nu al heel lang te wachten tot de wegenvrij gegeven worden, en dat we er snel op kunnen (rijden) scheuren!:D :D :D


Minder boost moet sowieso, de auto's zijn vet, mee eens. Maar het kost bijna 12 euro om de bentley GT supersport, een van mijn droomauto's, te kopen. Dat is toch ronduit belachelijk! 3 à 4 euro is een stuk betere prijs. En ik hoop ook dat, naast dat de prijs omlaag gaat, we zelf auto's mogen inbrengen. Ik weet er al een paar: Maserati MC stradale, Mercedes CL65 AMG, Bmw M5 en Lamborghini Aventador.
[quote=Needforspeedracer]Eigelijk zouden we dan allemaal auto's moeten mogen inbrengen, en dat er dat uiteindelijk allemaal verschillende auto's in zitten die we zelf hebben gekozen![/quote] [quote=Needforspeedracer]Maar nog even om op NFS World terug te komen, ik hoop dat het zo door gaat steeds meer en nieuwere auto's!:D En als er dan ook wat auto's minder boots gaan kosten zou dat echt tof zijn. Ik zit nu al heel lang te wachten tot de wegenvrij gegeven worden, en dat we er snel op kunnen (rijden) scheuren!:D :D :D [/quote] Minder boost moet sowieso, de auto's zijn vet, mee eens. Maar het kost bijna 12 euro om de bentley GT supersport, een van mijn droomauto's, te kopen. Dat is toch ronduit belachelijk! 3 à 4 euro is een stuk betere prijs. En ik hoop ook dat, naast dat de prijs omlaag gaat, we zelf auto's mogen inbrengen. Ik weet er al een paar: Maserati MC stradale, Mercedes CL65 AMG, Bmw M5 en Lamborghini Aventador.
Door Needforspeedracer, zo 27 nov 2011 - 21:17
Ja mee eens, ik kan ook zo een heel rijtje opnoemen van auto's die ik er graag in zou willen hebben! Maar als wij ermee zouden mogen beslissen, zou ik niet te dure auto's inbrengen, dan kan het al gauw boots kosten!
Quote: GermanCarsFTW
Quote: Needforspeedracer
Eigelijk zouden we dan allemaal auto's moeten mogen inbrengen, en dat er dat uiteindelijk allemaal verschillende auto's in zitten die we zelf hebben gekozen!
Quote: Needforspeedracer
Maar nog even om op NFS World terug te komen, ik hoop dat het zo door gaat steeds meer en nieuwere auto's!:D En als er dan ook wat auto's minder boots gaan kosten zou dat echt tof zijn. Ik zit nu al heel lang te wachten tot de wegenvrij gegeven worden, en dat we er snel op kunnen (rijden) scheuren!:D :D :D
Minder boost moet sowieso, de auto's zijn vet, mee eens. Maar het kost bijna 12 euro om de bentley GT supersport, een van mijn droomauto's, te kopen. Dat is toch ronduit belachelijk! 3 à 4 euro is een stuk betere prijs. En ik hoop ook dat, naast dat de prijs omlaag gaat, we zelf auto's mogen inbrengen. Ik weet er al een paar: Maserati MC stradale, Mercedes CL65 AMG, Bmw M5 en Lamborghini Aventador.
Ja mee eens, ik kan ook zo een heel rijtje opnoemen van auto's die ik er graag in zou willen hebben! Maar als wij ermee zouden mogen beslissen, zou ik niet te dure auto's inbrengen, dan kan het al gauw boots kosten![quote=GermanCarsFTW][quote=Needforspeedracer]Eigelijk zouden we dan allemaal auto's moeten mogen inbrengen, en dat er dat uiteindelijk allemaal verschillende auto's in zitten die we zelf hebben gekozen![/quote] [quote=Needforspeedracer]Maar nog even om op NFS World terug te komen, ik hoop dat het zo door gaat steeds meer en nieuwere auto's!:D En als er dan ook wat auto's minder boots gaan kosten zou dat echt tof zijn. Ik zit nu al heel lang te wachten tot de wegenvrij gegeven worden, en dat we er snel op kunnen (rijden) scheuren!:D :D :D [/quote] Minder boost moet sowieso, de auto's zijn vet, mee eens. Maar het kost bijna 12 euro om de bentley GT supersport, een van mijn droomauto's, te kopen. Dat is toch ronduit belachelijk! 3 à 4 euro is een stuk betere prijs. En ik hoop ook dat, naast dat de prijs omlaag gaat, we zelf auto's mogen inbrengen. Ik weet er al een paar: Maserati MC stradale, Mercedes CL65 AMG, Bmw M5 en Lamborghini Aventador.[/quote]
Door LeGenD3ry, zo 27 nov 2011 - 21:18
er werd eerder wel eens gefluisterd dat hier iemand met die game maker zou praten over dat "het kost zoveel geld".
is daar wat van gekomen?

colddog?
er werd eerder wel eens gefluisterd dat hier iemand met die game maker zou praten over dat "het kost zoveel geld". is daar wat van gekomen? colddog?
Door Needforspeedracer, zo 27 nov 2011 - 21:23
Het ergste vind ik nog dat het geld kost om meer dan 3 auto's te hebben op een accont, nu heb ik 3 acconts met 3 auto's op elk accont! Ik hoop ook dat het boots een beetje weg valt en alles gewoon dollars gaat kosten, dan is het spelen van deze game een heel stuk leuker! Ze hebben toch wist van mensen die niet willen sparen, en dan dollars kopen van echt geld...
Het ergste vind ik nog dat het geld kost om meer dan 3 auto's te hebben op een accont, nu heb ik 3 acconts met 3 auto's op elk accont! Ik hoop ook dat het boots een beetje weg valt en alles gewoon dollars gaat kosten, dan is het spelen van deze game een heel stuk leuker! Ze hebben toch wist van mensen die niet willen sparen, en dan dollars kopen van echt geld...
Door GermanCarsFTW, zo 27 nov 2011 - 22:00
Quote: Needforspeedracer
Het ergste vind ik nog dat het geld kost om meer dan 3 auto's te hebben op een accont, nu heb ik 3 acconts met 3 auto's op elk accont! Ik hoop ook dat het boots een beetje weg valt en alles gewoon dollars gaat kosten, dan is het spelen van deze game een heel stuk leuker! Ze hebben toch wist van mensen die niet willen sparen, en dan dollars kopen van echt geld...


Wat mij een beter systeem lijkt, is om gewoon bij een bepaald level een car slot vrij te spelen. Dit is economisch gezien ook een domme zet van EA, want stel nou dat iemand net genoeg boost heeft om een auto te kopen, maar geen car slots meer heeft? Het lokt dan ook minder uit om 'die ene dure auto' te kopen, omdat je geen car slots meer hebt en eerst weer omgerekend ongeveer 1,50 moet uitgeven voor een extra slot. Mensen gaan hierdoor geld besteden aan betere onderdelen voor hun auto's die ze al hebben waardoor ze geen nieuwe auto's meer nodig hebben, en dus ook geen boost meer gaan kopen. Go EA! Jullie helpen zo jullie eigen spel naar de haaien!
[quote=Needforspeedracer]Het ergste vind ik nog dat het geld kost om meer dan 3 auto's te hebben op een accont, nu heb ik 3 acconts met 3 auto's op elk accont! Ik hoop ook dat het boots een beetje weg valt en alles gewoon dollars gaat kosten, dan is het spelen van deze game een heel stuk leuker! Ze hebben toch wist van mensen die niet willen sparen, en dan dollars kopen van echt geld...[/quote] Wat mij een beter systeem lijkt, is om gewoon bij een bepaald level een car slot vrij te spelen. Dit is economisch gezien ook een domme zet van EA, want stel nou dat iemand net genoeg boost heeft om een auto te kopen, maar geen car slots meer heeft? Het lokt dan ook minder uit om 'die ene dure auto' te kopen, omdat je geen car slots meer hebt en eerst weer omgerekend ongeveer 1,50 moet uitgeven voor een extra slot. Mensen gaan hierdoor geld besteden aan betere onderdelen voor hun auto's die ze al hebben waardoor ze geen nieuwe auto's meer nodig hebben, en dus ook geen boost meer gaan kopen. Go EA! Jullie helpen zo jullie eigen spel naar de haaien!
Door ColdDog (moderator), ma 28 nov 2011 - 10:02
Quote: LeGenD3ry
er werd eerder wel eens gefluisterd dat hier iemand met die game maker zou praten over dat "het kost zoveel geld" is daar wat van gekomen?
colddog?

Ik heb met Marc De Vellis (ontwikkelaar NFS World) gesproken. Hier kwam uit dat ze naar de prijzen aan het kijken zijn. Ik verwacht niet dat ze omlaag gaan.

Europa heeft het grootste aandeel in het kopen van SpeedBoost en auto's in NFS World. Wel zullen er in de toekomst meer auto's worden aangeboden voor ingame geld.
[quote=LeGenD3ry]er werd eerder wel eens gefluisterd dat hier iemand met die game maker zou praten over dat "het kost zoveel geld" is daar wat van gekomen? colddog?[/quote] Ik heb met Marc De Vellis (ontwikkelaar NFS World) gesproken. Hier kwam uit dat ze naar de prijzen aan het kijken zijn. Ik verwacht niet dat ze omlaag gaan. Europa heeft het grootste aandeel in het kopen van SpeedBoost en auto's in NFS World. Wel zullen er in de toekomst meer auto's worden aangeboden voor ingame geld.
Door Needforspeedracer, ma 28 nov 2011 - 14:19
Ja dat is wel een goede oplossing, maar wat vind EA zelf he?
Quote: GermanCarsFTW
Quote: Needforspeedracer
Het ergste vind ik nog dat het geld kost om meer dan 3 auto's te hebben op een accont, nu heb ik 3 acconts met 3 auto's op elk accont! Ik hoop ook dat het boots een beetje weg valt en alles gewoon dollars gaat kosten, dan is het spelen van deze game een heel stuk leuker! Ze hebben toch wist van mensen die niet willen sparen, en dan dollars kopen van echt geld...
Wat mij een beter systeem lijkt, is om gewoon bij een bepaald level een car slot vrij te spelen. Dit is economisch gezien ook een domme zet van EA, want stel nou dat iemand net genoeg boost heeft om een auto te kopen, maar geen car slots meer heeft? Het lokt dan ook minder uit om 'die ene dure auto' te kopen, omdat je geen car slots meer hebt en eerst weer omgerekend ongeveer 1,50 moet uitgeven voor een extra slot. Mensen gaan hierdoor geld besteden aan betere onderdelen voor hun auto's die ze al hebben waardoor ze geen nieuwe auto's meer nodig hebben, en dus ook geen boost meer gaan kopen. Go EA! Jullie helpen zo jullie eigen spel naar de haaien!
Ja dat is wel een goede oplossing, maar wat vind EA zelf he?[quote=GermanCarsFTW][quote=Needforspeedracer]Het ergste vind ik nog dat het geld kost om meer dan 3 auto's te hebben op een accont, nu heb ik 3 acconts met 3 auto's op elk accont! Ik hoop ook dat het boots een beetje weg valt en alles gewoon dollars gaat kosten, dan is het spelen van deze game een heel stuk leuker! Ze hebben toch wist van mensen die niet willen sparen, en dan dollars kopen van echt geld...[/quote] Wat mij een beter systeem lijkt, is om gewoon bij een bepaald level een car slot vrij te spelen. Dit is economisch gezien ook een domme zet van EA, want stel nou dat iemand net genoeg boost heeft om een auto te kopen, maar geen car slots meer heeft? Het lokt dan ook minder uit om 'die ene dure auto' te kopen, omdat je geen car slots meer hebt en eerst weer omgerekend ongeveer 1,50 moet uitgeven voor een extra slot. Mensen gaan hierdoor geld besteden aan betere onderdelen voor hun auto's die ze al hebben waardoor ze geen nieuwe auto's meer nodig hebben, en dus ook geen boost meer gaan kopen. Go EA! Jullie helpen zo jullie eigen spel naar de haaien![/quote]
Door Needforspeedracer, ma 28 nov 2011 - 14:22
Misschien kunnen we beter 5 jaar geld sparen en als dan de auto's goedkoper zijn geworden heel veel auto's kopen!
Misschien kunnen we beter 5 jaar geld sparen en als dan de auto's goedkoper zijn geworden heel veel auto's kopen!
Door Needforspeedracer, ma 28 nov 2011 - 17:22
Wat is er nou gebeurd?! Ik had een tijdje geleden een paar wagens in mijn showroom gezet.. en nu staat dat plaatje op google! Als in nu NFS World lexus in tik bij afbeeldingen krijg ik mijn eigen sreenshot! :/
Wat is er nou gebeurd?! Ik had een tijdje geleden een paar wagens in mijn showroom gezet.. en nu staat dat plaatje op google! Als in nu NFS World lexus in tik bij afbeeldingen krijg ik mijn eigen sreenshot! :/
Door Needforspeedracer, ma 28 nov 2011 - 18:48
Ik wist niet dat dit verbinding heb met google.. Er zag trouwens allemaal foto's van Nfs freaks op google staan, is dit de bedoeling? Ik vind het zelf niet erg, maar ik wilde jullie even op de hoogte stellen.
Quote: Needforspeedracer
Wat is er nou gebeurd?! Ik had een tijdje geleden een paar wagens in mijn showroom gezet.. en nu staat dat plaatje op google! Als in nu NFS World lexus in tik bij afbeeldingen krijg ik mijn eigen sreenshot! :/
Ik wist niet dat dit verbinding heb met google.. Er zag trouwens allemaal foto's van Nfs freaks op google staan, is dit de bedoeling? Ik vind het zelf niet erg, maar ik wilde jullie even op de hoogte stellen.[quote=Needforspeedracer]Wat is er nou gebeurd?! Ik had een tijdje geleden een paar wagens in mijn showroom gezet.. en nu staat dat plaatje op google! Als in nu NFS World lexus in tik bij afbeeldingen krijg ik mijn eigen sreenshot! :/[/quote]
Door mazdarati2, ma 28 nov 2011 - 21:21
Nee ik heb al eerder de fout gemaakt om voor NFS 20 euries te betalen om het eerder te spelen. EA moet van mij niet meer gaan verwachten dat ze nog geld van mij zullen krijgen via NFS world!:@
Nee ik heb al eerder de fout gemaakt om voor NFS 20 euries te betalen om het eerder te spelen. EA moet van mij niet meer gaan verwachten dat ze nog geld van mij zullen krijgen via NFS world!:@
Door Needforspeedracer, di 29 nov 2011 - 08:30
Sorry dat ik het zeg maar ik zou nooit van mijn leven geld besteden om het dan eerder te kunnen spelen. Als je auto's koopt moet het wel veilig zijn, en als dat niet het geval is kan je gerust je geld terug vragen, maar aan wie?
Quote: mazdarati2
Nee ik heb al eerder de fout gemaakt om voor NFS 20 euries te betalen om het eerder te spelen. EA moet van mij niet meer gaan verwachten dat ze nog geld van mij zullen krijgen via NFS world!:@
Sorry dat ik het zeg maar ik zou nooit van mijn leven geld besteden om het dan eerder te kunnen spelen. Als je auto's koopt moet het wel veilig zijn, en als dat niet het geval is kan je gerust je geld terug vragen, maar aan wie?[quote=mazdarati2]Nee ik heb al eerder de fout gemaakt om voor NFS 20 euries te betalen om het eerder te spelen. EA moet van mij niet meer gaan verwachten dat ze nog geld van mij zullen krijgen via NFS world!:@ [/quote]
Door LeGenD3ry, di 29 nov 2011 - 09:35
Quote: GermanCarsFTW
Quote: Needforspeedracer
Het ergste vind ik nog dat het geld kost om meer dan 3 auto's te hebben op een accont, nu heb ik 3 acconts met 3 auto's op elk accont! Ik hoop ook dat het boots een beetje weg valt en alles gewoon dollars gaat kosten, dan is het spelen van deze game een heel stuk leuker! Ze hebben toch wist van mensen die niet willen sparen, en dan dollars kopen van echt geld...

Wat mij een beter systeem lijkt, is om gewoon bij een bepaald level een car slot vrij te spelen. Dit is economisch gezien ook een domme zet van EA, want stel nou dat iemand net genoeg boost heeft om een auto te kopen, maar geen car slots meer heeft? Het lokt dan ook minder uit om 'die ene dure auto' te kopen, omdat je geen car slots meer hebt en eerst weer omgerekend ongeveer 1,50 moet uitgeven voor een extra slot. Mensen gaan hierdoor geld besteden aan betere onderdelen voor hun auto's die ze al hebben waardoor ze geen nieuwe auto's meer nodig hebben, en dus ook geen boost meer gaan kopen. Go EA! Jullie helpen zo jullie eigen spel naar de haaien!

als je auto met boost koopt krijg je er standaard al een carslot voor, dus je hoeft niet extra carslot ervoor te kopen

Quote: ColdDog
Quote: LeGenD3ry
er werd eerder wel eens gefluisterd dat hier iemand met die game maker zou praten over dat "het kost zoveel geld" is daar wat van gekomen?
colddog?

Europa heeft het grootste aandeel in het kopen van SpeedBoost en auto's in NFS World. Wel zullen er in de toekomst meer auto's worden aangeboden voor ingame geld.

jah hier wist ik van, dat is bij "patch 6" wat inmiddels is uitgesteld naar februari

Quote: Needforspeedracer
Wat is er nou gebeurd?! Ik had een tijdje geleden een paar wagens in mijn showroom gezet.. en nu staat dat plaatje op google! Als in nu NFS World lexus in tik bij afbeeldingen krijg ik mijn eigen sreenshot! :/

google zoekt automatische termen voor je op. zolang jou "bestand" op internet staat ongeacht de site zal google deze vinden, afhanklijk van jou zoek term uiterraard
[quote=GermanCarsFTW][quote=Needforspeedracer]Het ergste vind ik nog dat het geld kost om meer dan 3 auto's te hebben op een accont, nu heb ik 3 acconts met 3 auto's op elk accont! Ik hoop ook dat het boots een beetje weg valt en alles gewoon dollars gaat kosten, dan is het spelen van deze game een heel stuk leuker! Ze hebben toch wist van mensen die niet willen sparen, en dan dollars kopen van echt geld...[/quote] Wat mij een beter systeem lijkt, is om gewoon bij een bepaald level een car slot vrij te spelen. Dit is economisch gezien ook een domme zet van EA, want stel nou dat iemand net genoeg boost heeft om een auto te kopen, maar geen car slots meer heeft? Het lokt dan ook minder uit om 'die ene dure auto' te kopen, omdat je geen car slots meer hebt en eerst weer omgerekend ongeveer 1,50 moet uitgeven voor een extra slot. Mensen gaan hierdoor geld besteden aan betere onderdelen voor hun auto's die ze al hebben waardoor ze geen nieuwe auto's meer nodig hebben, en dus ook geen boost meer gaan kopen. Go EA! Jullie helpen zo jullie eigen spel naar de haaien![/quote] als je auto met boost koopt krijg je er standaard al een carslot voor, dus je hoeft niet extra carslot ervoor te kopen [quote=ColdDog][quote=LeGenD3ry]er werd eerder wel eens gefluisterd dat hier iemand met die game maker zou praten over dat "het kost zoveel geld" is daar wat van gekomen? colddog?[/quote] Europa heeft het grootste aandeel in het kopen van SpeedBoost en auto's in NFS World. Wel zullen er in de toekomst meer auto's worden aangeboden voor ingame geld. [/quote] jah hier wist ik van, dat is bij "patch 6" wat inmiddels is uitgesteld naar februari [quote=Needforspeedracer]Wat is er nou gebeurd?! Ik had een tijdje geleden een paar wagens in mijn showroom gezet.. en nu staat dat plaatje op google! Als in nu NFS World lexus in tik bij afbeeldingen krijg ik mijn eigen sreenshot! :/[/quote] google zoekt automatische termen voor je op. zolang jou "bestand" op internet staat ongeacht de site zal google deze vinden, afhanklijk van jou zoek term uiterraard
Door LeGenD3ry, di 29 nov 2011 - 09:40
Quote: Needforspeedracer
Sorry dat ik het zeg maar ik zou nooit van mijn leven geld besteden om het dan eerder te kunnen spelen. Als je auto's koopt moet het wel veilig zijn, en als dat niet het geval is kan je gerust je geld terug vragen, maar aan wie?
Quote: mazdarati2
Nee ik heb al eerder de fout gemaakt om voor NFS 20 euries te betalen om het eerder te spelen. EA moet van mij niet meer gaan verwachten dat ze nog geld van mij zullen krijgen via NFS world!:@

betalen om het eerder te spelen lijkt me inderdaad stom ja,
auto's kun je ook veilig kopen, zo zijn er soms wel wat problemen maar meestal word dat snel opgelost
[quote=Needforspeedracer]Sorry dat ik het zeg maar ik zou nooit van mijn leven geld besteden om het dan eerder te kunnen spelen. Als je auto's koopt moet het wel veilig zijn, en als dat niet het geval is kan je gerust je geld terug vragen, maar aan wie?[quote=mazdarati2]Nee ik heb al eerder de fout gemaakt om voor NFS 20 euries te betalen om het eerder te spelen. EA moet van mij niet meer gaan verwachten dat ze nog geld van mij zullen krijgen via NFS world!:@ [/quote][/quote] betalen om het eerder te spelen lijkt me inderdaad stom ja, auto's kun je ook veilig kopen, zo zijn er soms wel wat problemen maar meestal word dat snel opgelost
Door Needforspeedracer, di 29 nov 2011 - 14:27
Trouwens als je het al ieder zou mogen spelen, zou ik het niet leuk vinden. Kan je tegen niemand race, omdat niemand dan al een accont heeft.
Quote: LeGenD3ry
Quote: Needforspeedracer
Sorry dat ik het zeg maar ik zou nooit van mijn leven geld besteden om het dan eerder te kunnen spelen. Als je auto's koopt moet het wel veilig zijn, en als dat niet het geval is kan je gerust je geld terug vragen, maar aan wie?
Quote: mazdarati2
Nee ik heb al eerder de fout gemaakt om voor NFS 20 euries te betalen om het eerder te spelen. EA moet van mij niet meer gaan verwachten dat ze nog geld van mij zullen krijgen via NFS world!:@
betalen om het eerder te spelen lijkt me inderdaad stom ja, auto's kun je ook veilig kopen, zo zijn er soms wel wat problemen maar meestal word dat snel opgelost
Trouwens als je het al ieder zou mogen spelen, zou ik het niet leuk vinden. Kan je tegen niemand race, omdat niemand dan al een accont heeft.[quote=LeGenD3ry][quote=Needforspeedracer]Sorry dat ik het zeg maar ik zou nooit van mijn leven geld besteden om het dan eerder te kunnen spelen. Als je auto's koopt moet het wel veilig zijn, en als dat niet het geval is kan je gerust je geld terug vragen, maar aan wie?[quote=mazdarati2]Nee ik heb al eerder de fout gemaakt om voor NFS 20 euries te betalen om het eerder te spelen. EA moet van mij niet meer gaan verwachten dat ze nog geld van mij zullen krijgen via NFS world!:@ [/quote][/quote] betalen om het eerder te spelen lijkt me inderdaad stom ja, auto's kun je ook veilig kopen, zo zijn er soms wel wat problemen maar meestal word dat snel opgelost[/quote]
Door mazdarati2, di 29 nov 2011 - 18:04
nee EA kwam met die actie(toen was World nog niet gratis dacht ik)
nee EA kwam met die actie(toen was World nog niet gratis dacht ik)
Door Needforspeedracer, di 29 nov 2011 - 21:28
Ik vind eerlijk gezegt dat ze niet met verschillende uitvoeringen moeten komen. Van mij kunnen ze beter dan gewoon allemaal nieuwe moddelen erbij doen. Bijvoorbeeld die Lamborini, Audi R8, VW golf enzo. Ik vind het wel overbodig dat ze allemaal verschillende uitvoeringen gaan bedenken. Dat ze dat met die VW sirroco deden vond ik het nog wel grappig, maar om nou 100 verschillende types te hebben van één auto vind ik onnodig.
Ik vind eerlijk gezegt dat ze niet met verschillende uitvoeringen moeten komen. Van mij kunnen ze beter dan gewoon allemaal nieuwe moddelen erbij doen. Bijvoorbeeld die Lamborini, Audi R8, VW golf enzo. Ik vind het wel overbodig dat ze allemaal verschillende uitvoeringen gaan bedenken. Dat ze dat met die VW sirroco deden vond ik het nog wel grappig, maar om nou 100 verschillende types te hebben van één auto vind ik onnodig.
Door TheNewPlayer, wo 30 nov 2011 - 10:36
Vraah me af wanneer er eendlc voor the run komt.
Vraah me af wanneer er eendlc voor the run komt.
Door Needforspeedracer, wo 30 nov 2011 - 17:44
Dit gaat over world.
Quote: TheNewPlayer
Vraah me af wanneer er eendlc voor the run komt.
Dit gaat over world.[quote=TheNewPlayer]Vraah me af wanneer er eendlc voor the run komt.[/quote]
Door wessel97, zo 01 jan 2012 - 19:43
ja maar jullie hebben het erover dat je veel boost moet betalen

ik moet eerlijk zeggen dat ik wel boost gebruik
ik heb in totaal(niet om op te scheppen) 11 auto's

maar in een onverwacht moment kwam er in een keer een koenisegg die net zo snel is als de gt3 rs

voor 25.000 boost, dat is omgerekend 50 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat vind ik ook niet normaal

ik bedoel dat een auto 5000 of 5500 boost kost is nog wel te doen kijk als je iets doet zoals werken dan kun je wel een keer boost kopen maar als je niets doet dan tja snap ik dat da niet zo makkelijk is want als je ouders je niet een keer boost willen geven dan moet je het daarmee doen en inderdaad op een gegeven moment moet je boost uitgeven anders kun je gewoon niet verder.

ik zou dat wat er in 2012 of zoiets zou komen namelijk: dat je dingen met andere spelers kunt ruilen dus geld en carslots dan kun je elkaar ook helpen en het scheelt een hoop maar nfs zal er niet blij mee zijn wan6t dan gaan hun inkomsten omlaag dus ik weet niet of dat dat door zal gaan

ik hoop van wel...........
ja maar jullie hebben het erover dat je veel boost moet betalen ik moet eerlijk zeggen dat ik wel boost gebruik ik heb in totaal(niet om op te scheppen) 11 auto's maar in een onverwacht moment kwam er in een keer een koenisegg die net zo snel is als de gt3 rs voor 25.000 boost, dat is omgerekend 50 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat vind ik ook niet normaal ik bedoel dat een auto 5000 of 5500 boost kost is nog wel te doen kijk als je iets doet zoals werken dan kun je wel een keer boost kopen maar als je niets doet dan tja snap ik dat da niet zo makkelijk is want als je ouders je niet een keer boost willen geven dan moet je het daarmee doen en inderdaad op een gegeven moment moet je boost uitgeven anders kun je gewoon niet verder. ik zou dat wat er in 2012 of zoiets zou komen namelijk: dat je dingen met andere spelers kunt ruilen dus geld en carslots dan kun je elkaar ook helpen en het scheelt een hoop maar nfs zal er niet blij mee zijn wan6t dan gaan hun inkomsten omlaag dus ik weet niet of dat dat door zal gaan ik hoop van wel...........
Reageer
Om te kunnen reageren, moet je ingelogd zijn.

Log mij automatisch in bij ieder bezoek    Wachtwoord vergeten?