Weggeefactie Need for Speed World codes

Need for Speed World is 1 jaar oud geworden. Dat moet gevierd worden. De komende week zullen wij, via onze Twitter, acht game codes voor een Need for Speed World auto weggeven.

Er worden vier game codes voor de Audi TT RS - "Vesna" en vier game codes voor de BMW Z4 Coupe Ltd Ed weggegeven. Verspreid over de aankomende week.

De codes worden getweet op @nfsfreaks. De gene die de code als eerst invoerd op de officieele website van NFS World heeft een nieuwe auto in zijn garage staan.

Labels code, World
« Ouder nieuws Nieuwer nieuws »
Reacties
Door XcaLib3R, za 30 jul 2011 - 18:50
geeft nfs freaks zelf ook codes voor deze auto's?
of is dit die actie die nfsw zelf bedacht heeft?
geeft nfs freaks zelf ook codes voor deze auto's? of is dit die actie die nfsw zelf bedacht heeft?
Door ColdDog (moderator), zo 31 jul 2011 - 11:30
Quote: XcaLib3R
geeft nfs freaks zelf ook codes voor deze auto's?
of is dit die actie die nfsw zelf bedacht heeft?

Wij geven zelf dagelijks unieke codes weg op @nfsfreaks
[quote=XcaLib3R]geeft nfs freaks zelf ook codes voor deze auto's? of is dit die actie die nfsw zelf bedacht heeft?[/quote] Wij geven zelf dagelijks unieke codes weg op [url=http://twitter.com/nfsfreaks]@nfsfreaks[/url]
Door steffeh (moderator), zo 31 jul 2011 - 16:44
Al mensen die de auto`s ondertussen in hun garage hebben staan?
Al mensen die de auto`s ondertussen in hun garage hebben staan?
Door ColdDog (moderator), wo 03 aug 2011 - 19:15
Voor de oplettende bezoeker, dit is een code voor een BMW Z4:
BXLS-6PF6-FQGR-JMMF
Voor de oplettende bezoeker, dit is een code voor een BMW Z4: BXLS-6PF6-FQGR-JMMF
Door catvlek3, wo 03 aug 2011 - 19:21
Quote: ColdDog
Voor de oplettende bezoeker, dit is een code voor een BMW Z4:
BXLS-6PF6-FQGR-JMMF


thanks! :D kheb hem xD ik vond het al naaiend dat er 2 tegelijk werden getweet! :P tnx nfsfreaks!
[quote=ColdDog]Voor de oplettende bezoeker, dit is een code voor een BMW Z4: BXLS-6PF6-FQGR-JMMF[/quote] thanks! :D kheb hem xD ik vond het al naaiend dat er 2 tegelijk werden getweet! :P tnx nfsfreaks!
Door XcaLib3R, vr 05 aug 2011 - 21:17
nu nieuwe code voor 959[i][/i], het is eigenlijk voor de try versie
maar eenmaal gift geredeemt heb je het voor permanent (bug).

je kan hem maar 1x gebruiken

code is:
EUBA-XJ23-R3MM-UEN9

zou nog niets met de auto doen voor het geval ea het weer weg werkt net zoals de cop lambo. na aankomende woensdag ochtend kun je doen wat je er mee wilt.
nu nieuwe code voor [b]959[/b][i][/i], het is eigenlijk voor de try versie maar eenmaal gift geredeemt heb je het voor permanent (bug). je kan hem maar 1x gebruiken code is: [b]EUBA-XJ23-R3MM-UEN9[/b] zou nog niets met de auto doen voor het geval ea het weer weg werkt net zoals de cop lambo. na aankomende woensdag ochtend kun je doen wat je er mee wilt.
Door catvlek3, za 06 aug 2011 - 14:29
tnx xD
tnx xD
Door mazdarati2, za 06 aug 2011 - 19:06
Quote: XcaLib3R
nu nieuwe code voor 959[i][/i], het is eigenlijk voor de try versie
maar eenmaal gift geredeemt heb je het voor permanent (bug).
is redeemen gewoon de code invoeren?
[quote=XcaLib3R]nu nieuwe code voor [b]959[/b][i][/i], het is eigenlijk voor de try versie maar eenmaal gift geredeemt heb je het voor permanent (bug). [/quote] is redeemen gewoon de code invoeren?
Door mazdarati2, za 06 aug 2011 - 19:12
sryy keb t al gezien, maar eerst wilde ik redeemen en zegt ie: "There was a problem with this purchase. Please try again." ik probeer het daarna nog een paar keer en daarna zie ik het niet meer staan.HELP!
sryy keb t al gezien, maar eerst wilde ik redeemen en zegt ie: "There was a problem with this purchase. Please try again." ik probeer het daarna nog een paar keer en daarna zie ik het niet meer staan.HELP!
Door catvlek3, za 06 aug 2011 - 19:23
Quote: mazdarati2
sryy keb t al gezien, maar eerst wilde ik redeemen en zegt ie: "There was a problem with this purchase. Please try again." ik probeer het daarna nog een paar keer en daarna zie ik het niet meer staan.HELP!

dat komt omdat ik hem al heb xD
[quote=mazdarati2]sryy keb t al gezien, maar eerst wilde ik redeemen en zegt ie: "There was a problem with this purchase. Please try again." ik probeer het daarna nog een paar keer en daarna zie ik het niet meer staan.HELP![/quote] dat komt omdat ik hem al heb xD
Door mazdarati2, za 06 aug 2011 - 21:36
Quote: catvlek3
Quote: mazdarati2
sryy keb t al gezien, maar eerst wilde ik redeemen en zegt ie: "There was a problem with this purchase. Please try again." ik probeer het daarna nog een paar keer en daarna zie ik het niet meer staan.HELP!

dat komt omdat ik hem al heb xD
afijn me dag is weer goed XD
[quote=catvlek3][quote=mazdarati2]sryy keb t al gezien, maar eerst wilde ik redeemen en zegt ie: "There was a problem with this purchase. Please try again." ik probeer het daarna nog een paar keer en daarna zie ik het niet meer staan.HELP![/quote] dat komt omdat ik hem al heb xD[/quote] afijn me dag is weer goed XD
Door XcaLib3R, zo 07 aug 2011 - 10:42
neej, deze code kan IEDEREEN 1x gebruiken
let op dat je het juist invoert..
neej, deze code kan IEDEREEN 1x gebruiken let op dat je het juist invoert..
Door mazdarati2, zo 07 aug 2011 - 17:38
Quote: XcaLib3R
neej, deze code kan IEDEREEN 1x gebruiken
let op dat je het juist invoert..
ik heb gwn cntrl+c en cntrl+v gedaan
[quote=XcaLib3R]neej, deze code kan IEDEREEN 1x gebruiken let op dat je het juist invoert..[/quote]ik heb gwn cntrl+c en cntrl+v gedaan
Door XcaLib3R, ma 08 aug 2011 - 07:06
ohw, dan kan het zijn dat ze het hebben gecanceld
zoiets werd al gezegd door mijn ''ingame vriende''

helaas, volgende keer beter...
ohw, dan kan het zijn dat ze het hebben gecanceld zoiets werd al gezegd door mijn ''ingame vriende'' helaas, volgende keer beter...
Door catvlek3, ma 08 aug 2011 - 15:57
dus ik kan er na woensdag veilig mee rijden? :P
dus ik kan er na woensdag veilig mee rijden? :P
Door XcaLib3R, di 09 aug 2011 - 07:30
nou met die bug van die cop lambo hadden ze rechtgetrokken.

dus de mensen die veel car slots en heel veel geld mee hebben verdiend met die bug hebben alles wat ze ermee hebben gedaan verloren na de patch

als dat NIET gebeurt met deze 959 aankomende woensdag,
kun je doen wat je ermee wilt.
nou met die bug van die cop lambo hadden ze rechtgetrokken. dus de mensen die veel car slots en heel veel geld mee hebben verdiend met die bug hebben alles wat ze ermee hebben gedaan verloren na de patch als dat [b]NIET[/b] gebeurt met deze 959 aankomende woensdag, kun je doen wat je ermee wilt.
Door erikdekoning, do 25 aug 2011 - 08:35
Waar moet je die code bijv. invullen om zo een mooie auto gratis te krijgen?
Quote: ColdDog
Voor de oplettende bezoeker, dit is een code voor een BMW Z4: BXLS-6PF6-FQGR-JMMF
Waar moet je die code bijv. invullen om zo een mooie auto gratis te krijgen?[quote=ColdDog]Voor de oplettende bezoeker, dit is een code voor een BMW Z4: BXLS-6PF6-FQGR-JMMF[/quote]
Door mazdarati2, do 25 aug 2011 - 16:52
Quote: erikdekoning
Waar moet je die code bijv. invullen om zo een mooie auto gratis te krijgen?
Quote: ColdDog
Voor de oplettende bezoeker, dit is een code voor een BMW Z4: BXLS-6PF6-FQGR-JMMF
die codes zijn eenmaal te gebruiken, sorry
[quote=erikdekoning]Waar moet je die code bijv. invullen om zo een mooie auto gratis te krijgen?[quote=ColdDog]Voor de oplettende bezoeker, dit is een code voor een BMW Z4: BXLS-6PF6-FQGR-JMMF[/quote][/quote] die codes zijn eenmaal te gebruiken, sorry
Door speedjracer, vr 26 aug 2011 - 18:30

Ik vind need for speed world leuk alleen de auto's zijn zo duur. Het zou leuk zijn als je ook upgrade's met speedboost kon kopen maar helaas. Kijk je koopt een coole car van 5500 speedboost en je heb het geld niet om hem goed te upgrade pffffffff dat is irri.
Ik vind need for speed world leuk alleen de auto's zijn zo duur. Het zou leuk zijn als je ook upgrade's met speedboost kon kopen maar helaas. Kijk je koopt een coole car van 5500 speedboost en je heb het geld niet om hem goed te upgrade pffffffff dat is irri.
Door speedjracer, vr 26 aug 2011 - 18:46
Is er voor mij ook nog een code ?
Is er voor mij ook nog een code ?
Door speedjracer, vr 26 aug 2011 - 21:43
Ha grapje zou wel leuk zijn.
Ha grapje zou wel leuk zijn.
Door joasnauta@gmail.com, za 12 nov 2011 - 21:20
heey als je nfsw hebt gedownload krijg je dan een starters auto of moet je eerst geld uitgeven aan 'speedboost'
heey als je nfsw hebt gedownload krijg je dan een starters auto of moet je eerst geld uitgeven aan 'speedboost'
Door ColdDog (moderator), zo 13 nov 2011 - 17:57
Quote: joasnauta@gmail.com
heey als je nfsw hebt gedownload krijg je dan een starters auto of moet je eerst geld uitgeven aan 'speedboost'

Als je begint heb je al een ingame geld bedrag, hiermee kan je een auto kopen zonder dat je SpeedBoost hoeft te kopen.

Op http://www.needforspeedworld.nl/ is er trouwens op dit moment actie waarbij starter pack codes worden weggeven.
[quote=joasnauta@gmail.com]heey als je nfsw hebt gedownload krijg je dan een starters auto of moet je eerst geld uitgeven aan 'speedboost' [/quote] Als je begint heb je al een ingame geld bedrag, hiermee kan je een auto kopen zonder dat je SpeedBoost hoeft te kopen. Op [url]http://www.needforspeedworld.nl/[/url] is er trouwens op dit moment actie waarbij starter pack codes worden weggeven.
Reageer